تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2024-04-05

افزایش تعامل اینستاگرام به کمک 12 روش موثر کارینو

بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرم‌های مختلف بیشتر می‌شود. در این شرایط خیلی‌ها به هوای گرفتن مشاوره مهاجرت روی سایت شما کلیک می‌کنند اما تازه متوجه می‌شوند که این جشنواره برای مهاجرت تحصیلی است. طبق داده‌های WordStream، نرخ کلیک در اکثر حوزه‌ها بین ۶ تا ۷ درصد است. سپس در تب چهارم از این بخش matched locations را انتخاب کنید تا بتوانید CTR تبلیغات گوگل خود را ببینید. اصطلاح CTR مخفف عبارت Click-through rate است که بهترین ترجمه فارسی برایش «نرخ کلیک» است.

اگر می خواهید یک حساب کاربری حرفه‌ای اینستاگرام برای تبلیغات داشته باشید، باید فید اینستاگرام شما یک تم مشخص داشته باشد و باید پست‌های شما از این تم تبعیت کنند. به دلیل این امکانات متعدد و البته ماندگاری همیشگی پست‌های اینستاگرام در فید حساب کاربری، پست گذاشتن در این شبکه‌ی اجتماعی، بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام است. از کپشن‌های مختصر و مرتبط استفاده کنین که حس کنجکاوی ایجاد کنن و کاربر رو ترغیب به کلیک کنن. هدف اصلی سئو، ایجاد و افزایش ترافیک ارگانیک سایت است؛ پس اول گرفتن رتبه و بعد افزایش نرخ کلیک در دستور کار قرار می‌گیرد. اگر قبلاً بیشتر فرضیات خود را آزمایش و بررسی کرده‌اید، اما هنوز می‌خواهید نرخکلیک را حتی بیشتر افزایش دهید، وقت آن است که نگاهی به رقبایتان بیندازید.

تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند. از تماس تلفنی استفاده کنید تا نیازها و انگیزه‌های مشتریان خود را بهتر بشناسید. به عنوان مثال، نرخ کلیک تبلیغات در گوگل در کسب و کارهای صنف خودرو (بازار جهانی) 4 درصد و در کسب و کارهای حوزه دوست‌یابی (بازار جهانی) 6/05 درصد می‌باشد. همچنین میانگین نرخ کلیک تبلیغات گوگل در کل کسب و کارهای جهانی، 3/17 درصد است. سوال کردن یکی از ساده‌ترین راه‌های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید.

۴.همکاری با برندها

با تبلیغ کلیکی می‌توانید تبلیغات خود را به‌طور دقیق به مخاطبان هدف مرتبط نمایش دهید. انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار و محصولات شما، به شما اجازه می‌دهد تا آگهی‌هایتان فقط برای افرادی نمایش داده شود که دنبال محصولات یا خدمات مشابه هستند. برگه کاوش یا اکسپلور، صفحه‌ای است که در آن کاربران محتوا و حساب‌های کاربری جدید را براساس علایق خود کشف می‌کنند. بیش از ۵۰ درصد از کاربران اینستاگرام هر ماه به بررسی این برگه می‌پردازند، بنابراین محل خوبی برای تبلیغ است. این تبلیغات به صورت مستقیم در اکسپلور نمایش داده نمی‌شوند، بلکه بعد از کلیک کاربر روی عکس یا ویدیویی مرتبط، به نمایش داده می‌شوند.

مثلاً وقتی کاربری مشغول خواندن یک مقاله درباره طرز تهیه غذای موردعلاقه‌اش است، تبلیغ‌هایی درباره ظروف آشپزخانه، قابلمه‌های باکیفیت و سوپرمارکت‌های آنلاین برای خرید مواد غذایی مشاهده خواهد کرد. نرخ کلیک خوب را نمی‌توان در عددی ثابت بیان کرد چون نرخ کلیک برای هر مدل کسب و کار و هر نوع تبلیغ، متفاوت است. پس اگر می‌خواهید بفهمید که نرخ کلیک شما خوب است یا بد، می‌توانید در مورد میزان میانگین آن در صنف کاری خود و نیز نوع تبلیغات تحقیق کنید. زمانی‌که اختلاف نرخ کلیک خود و نرخ کلیک میانگین را متوجه شدید راحت‌تر می‌توانید برای بهبود آن تلاش کنید. نرخ کلیک معمولا برای کمپین‌های تبلیغاتی در موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

تصاویر متقاعدکننده، کلید جلب توجه در دنیای شلوغ تبلیغات رسانه‌های اجتماعی است. از تصاویر یا ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید که ماهیت برند شما را منعکس می‌کنند و در عین حال از نظر بصری جذاب و چشم‌نواز هستند. برای شروع ایجاد تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام، باید یک حساب تجاری در این پلتفرم داشته باشید. اگر اکانت بیزینس ندارید، به سادگی حساب شخصی خود را به یک حساب بیزینس اینستاگرام تبدیل کنید یا یک حساب جدید فقط برای تجارت خود ایجاد نمایید. برگزاری مسابقات جذاب و چالشی یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است.

تبلیغات موفق در اینستاگرام نیازمند استراتژی‌های دقیق، شناخت مخاطب، استفاده از محتوای جذاب و بهینه‌سازی مداوم است. با استفاده از استراتژی‌هایی مطرح شده، می‌توانید تبلیغات خود را به بهترین نحو ممکن طراحی و اجرا کنید. در نهایت، ترکیب این اصول با استفاده از ابزارهای پیشرفته اینستاگرام می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا به نتایج ملموس و پایدار دست پیدا کنید. صباویژن، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغات آنلاین، با بیش از ۲۰ سال تجربه در ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، به شما کمک می‌کند که CTR خود را بهبود دهید. تیم ما می‌داند که چگونه کمپین‌ها را برای بهبود CTR و تبدیل‌ها بهینه کند.

در این مقاله، سعی کردیم به زبان ساده به شما بگوییم که CTR چیست و چطور می‌توانید با افزایش آن، عملکرد بهتری در سئو و تبلیغات داشته باشید. برای مثال به گزارش هاب‌اسپات، صنایع تولید و بهداشتی با میانگین نرخ ۹/۳۱ درصد بالاترین و صنایع مالی با میانگین ۶/۸۲ درصد کمترین نرخ کلیک را در ایمیل مارکتینگ دارند. چون « CTR خوب» تعریف و مقدار مشخصی ندارد و خوب و بد بودن آن به عوامل مختلفی مثل نوع کسب‌وکار، صنعتی که در آن فعالیت می‌کند و همچنین اهداف آن بستگی دارد. به‌جز این تست، در تبلیغات یکتانت هم می‌توانید چند تبلیغ یکسان با عکس، متن، کال‌تواکشن و دکمه‌های مختلف بسازید و پربازده‌ترین آن‌ها را برای انتشار دست‌چین کنید. همان طور که دیدید، با تست تبلیغ، می‌دانید که در هر فرمت و تبلیغی، چه چیزی بیشترین نرخ کلیک را رقم می‌زند.

انتخاب پیشنهاد قیمت مناسب می‌تواند تأثیر زیادی در میزان دسترسی به تبلیغات شما و موفقیت کمپین داشته باشد. برای اینکه تبلیغات شما مؤثر واقع شوند، باید دقیقاً بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. برای شناخت بهتر مخاطبان هدف، باید به فاکتورهایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علاقه‌مندی‌ها، رفتار خرید و حتی نحوه تعامل کاربران با محتوای مشابه توجه کنید. مثلاً شما قصد انجام کمپینی در اینستاگرام را دارید که هدف آن افزایش فروش است. با استفاده از پیج‌های پرمخاطب و اینفلوئنسرها در اینستاگرام، شما می‌توانید به هدف موردنظر خود یعنی افزایش فروش دست پیدا کنید.

تبلیغات کلیکی یکی از قدرتمندترین ابزارها برای کسب‌وکارها، جذب ترافیک هدفمند به وب‌سایت‌ها و افزایش فروش در بازارهای آنلاین است. این ابزار به برندها کمک می‌کند که حضور آنلاین خود را گسترش داده و نرخ تبدیل را افزایش دهند. برای شروع تبلیغات PPC در گوگل، نیاز دارید ابتدا یک حساب کاربری در گوگل ادز ایجاد کنید. سپس کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار یا محصولاتتان را انتخاب کنید و برای آن‌ها آگهی‌های مختلفی طراحی کنید.

به عبارتی، عملکرد کمپین تبلیغاتی و بهینه‌سازی آن تا حدود زیادی به نرخ کلیک گره خورده است. اگر بعضی از تبلیغ‌ها کلیک کمتری دریافت کرده‌اند، سعی کنید جزییات مختلف رامطابق با یافته‌هایتان تغییر دهید. اگر این کار کمکی نکرد، تبلیغ را متوقف کنید تا نرخ کلیک کلی را خراب نکند. اگر فرصت دارید، می‌توانید پژوهش خودتان را روی قالب‌های مختلف و چگونگی کارکرد آن‌ها برای کسب‌وکارتان انجام دهید.

تبلیغات IGTV، تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک کابر برای تماشای IGTV پخش می شوند و حداکثر می‌توانند ۱۵ ثانیه باشند. این تبلیغات در حین پخش ویدیو به نمایش داده می‌شوند و معمولا گزینه «رد کردن» نیز برای آن‌ها وجود دارد. در حال حاضر تبلیغات IGTV تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و استرالیا در دسترس است. سازندگان IGTV‌، می‌توانند اجازه دهند تا تبلیغات در ویدیوهای آن‌ها نمایش داده شود و از این طریق 55 درصد درآمد تبلیغاتی را دریافت کنند.

برای تولید محتوای اورجینال بد نیست که یک تیم عکاسی و طراحی گرافیک داشته باشید. با فرض اینکه بودجه‌ی مشخصی برای تبلیغات از طریق استوری‌های اینستاگرام دارید و بنرهای خود را نیز طراحی کرده‌اید، گام بعدی ایجاد یک کمپین تبلیغات در استوری‌های اینستاگرام است. اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... با این روش، هم تبلیغات شما فضای بیشتری را در صفحهٔ نتایج جست‌وجو پر می‌کند و بهتر از قبل دیده می‌شوید، هم اطلاعات اصلی و مهم را همان اول کار در اختیار کاربر می‌گذارید. برای مثال، این امکان در تبلیغات در گوگل وجود دارد که همان عبارتی را که کاربر جست‌وجو کرده است، در عنوان به‌طور اتوماتیک نشان دهید. در تبلیغات گوگل و تبلیغات یکتانت، می‌توانید با استفاده از دیتاهایی که راجع به رفتار کاربران جمع کرده‌اید، تبلیغات‌تان را زمان‌بندی کنید.

شما می‌توانید به‌جای انتخاب یکی از این روش‌ها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیت‌های بیشتری هم بهره‌مند شوید. برای مثال سایت آل اسپرت با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. نرخ کلیک (CTR) حاصل تعداد افرادی است که روی تبلیغ شما کلیک کرده‌اند (کلیک) تقسیم بر تعداد افرادی که آن را دیده‌اند (نمایش). اتصال حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام ضروری است.

تکنیک افزایش نرخ کلیک (CTR) بنر تبلیغاتی

البته این کار تبلیغ پیج اینستاگرام به حساب نمی‌آید اما به کاربران دسترسی بیشتری به پروفایل اینستاگرام شما می‌دهد. همواره برخی از مشترکان ایمیل، مشتریان وفادار یا راغب باکیفیت هستند که ممکن است از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی شما، از جمله اینستاگرام را دنبال کنند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی از داخل اپلیکیشن محصولات را خریداری کنند. اینستاگرام با گسترش این ویژگی، به برندها فرصتی می‌دهد تا تجربه خرید را به شکلی یکپارچه و راحت برای مخاطبان فراهم کنند. در آینده، خریدهای آنلاین از طریق اینستاگرام احتمالاً بیشتر و راحت‌تر خواهد شد، که فرصت‌های جدیدی برای برندها در جهت افزایش فروش آنلاین ایجاد خواهد کرد. با رشد محتوای ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام نیز به طور فزاینده‌ای بر ویدئوهای کوتاه تأکید می‌کند، به ویژه با معرفی ویژگی‌هایی مانند ریلز (Reels).

این ابزار به شما امکان می‌دهد تبلیغات خود را به صورت هدفمند و موثر به کاربران پینترست نمایش دهید. بدون درک مناسب از مخاطبان هدف و تعریف آن‌ها نمی‌توانید فعالیت‌های بازاریابی هدفمندی داشته باشید. مخاطبان هدف را می‌توان با سن، موقعیت مکانی، شغل و نحوه استفاده از اینستاگرام تعریف کرد.

این رقم می‌تواند با عوامل بسیاری همچون نوع تبلیغ، پلتفرم‌های مورد استفاده، بازار‌های عمودی هدف شما و سایر فاکتور‌ها تعیین شود. مثلا در تبلیغات فیسبوکی، صنایعی مانند رستوران‌ها و املاک نرخ کلیک بالاتری دارند (۲.۲۹% و ۲.۴۵%)، در حالی که حوزه‌های پیچیده‌تر مانند بیمه نرخ‌های پایین‌تری نشان می‌دهند (۰.۸۸%). در حالی که در گوگل ادوردز (Google Adwords)، میانگین نرخ کلیک بر روی تبلیغات نمایشی رستوران‌ها و مواد غذایی برابر با ۸.۶۵% است، که بسیار بالاتر از میانگین کلی ۰.۴۶% برای تمامی صنایع است. بسیاری از نکات و عوامل ریز و مؤثر در افزایش کلیک بنر تبلیغاتی را در حین اجرا کشف می‌کنیم. آژانس‌های تبلیغاتی بنا به تجربۀ همکاری با رسانه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، اطلاعات جامع‌تری دراین‌باره دارند و می‌توان به‌جای آزمون‌وخطا از آن‌ها کمک گرفت. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است.

با استفاده از این نوع تبلیغات می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش داده و به تبع آن فروش‌ خود را افزایش دهید. تبلیغات PPC به شما امکان می‌دهد تا کاربران را به‌طور مستقیم به صفحات محصولات یا خدمات خود هدایت کنید و از این طریق فرصت‌های فروش را افزایش دهید. برای مثال کاربران خانم در تهران، در سن بین 19 تا 65 سال که به یوگا و غذای سالم علاقه دارند را انتخاب می‌کنید.

با گسترش روز افزون اینترنت و رقابت فزاینده در بازارهای آنلاین، استفاده از تبلیغ کلیکی برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش بسیار اهمیت زیادی در مدیریت تبلیغات پیدا کرده است. اما برای موفقیت در این حوزه، نیازمند آشنایی با راهکارها و روش‌های بهینه‌سازی تبلیغات PPC هستید. تبلیغات کلیکی یا PPC (Pay Per Click)، یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغات آنلاین است که برای جذب مخاطبان و جلب ترافیک به وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

بررسی این پلتفرم‌ها برای کسب‌وکارها که به دنبال رویکردی متخصصانه به کمپین‌های تبلیغاتی‌شان هستند، می‌تواند مفید باشد. می‌توانید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبان هدفشان با شما مشابه است اما رقیب محسوب نمی‌شوند و یکدیگر را در صفحات خود معرفی کنید یا کمپین مشترک راه‌اندازی کنید. همچنین با انتشار پست‌های ارزشمند که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود، پیج خود را تبلیغ می‌کنید. این پست‌ها باعث می‌شوند به صفحه اکسپلور نیز راه یابید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در بخش دیگر کاپریلا که کاربرد تبلیغ‌دهنده دارد، کسب و کارها می‌توانند خود را معرفی کنند.

همچنین در ساعت اولیه انتشار محتوا باید حواستان باشد که پاسخ کامنت‌ها را در همان لحظه بدهید. در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام می‌کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics، می‌توانید رفتار کاربران در سایت خود را تحلیل کنید و بفهمید چرا CTR در برخی صفحات پایین است. این تحلیل‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا محتوای سایت خود را بهبود دهید.

{

کال تو اکشن مناسب را فراموش نکنید

|}

کار روی نسخه تبلیغتان می‌تواند نرخ کلیک تبلیغات شما را به میزان قابل توجهیافزایش دهد، به‌خصوص اگر با تحقیق عمیقدرمورد مخاطبان، پشتیبانی شده باشد. افزایش نرخ کلیک تبلیغات با استفاده از یک استراتژی بهبود CTR برای موفقیت در این زمینه کافی نیست! بهتر است برای داشتن بهترین رویکرد تبلیغات کلیکی، جذب مشتری و حفظ مخاطبان وفادار کسب‌وکارتان، ترکیبی از روش‌های افزایش نرخ کلیک که نیازهای‌تان را برآورده می‌سازند، در بازاریابی پیاده‌سازی کنید. هشتگ‌ها در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام استفاده می‌شوند.

پلتفرم‌های مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز کسب‌وکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. آیا می‌دانید تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟ این تبلیغات روشی موثر و جذاب برای جلب‌توجه کاربران و افزایش تعامل با محتوای شماست. در این مقاله از فالوران، به بررسی مزایا، استراتژی‌ها و نکات کلیدی و نحوه ساخت تبلیغات Pop Up اینستاگرام پرداخته‌ایم. اگر از آن دسته افرادی هستید که در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنید، پست منتشر شده در اینستاگرام را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم به اشتراک بگذارید. در این صورت کاربر با کلیک روی لینک آن، پست را می‌بیند و تعامل برقرار می‌کند.

درباره ترند حوزه کسب و کار خود و یا هشتگ‌های ترند روز تحقیق کنید و هشتگ‌هایی که به متن شما مرتبط‌اند را به کار ببرید تا شانس دیده شدن توسط مخاطبین هدف را بیشتر کنید. هر چه بتوانید در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرید‌ (افرادی که مخاطب هدف شما هستند)، احتمال جذب کلیک و افزایش نرخ کلیک بیشتر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش تعامل اینستاگرام، لایک کردن فالوورهای رقبایتان است. به‌ خصوص که اگر پیج مورد نظر دقیقاً در همان راستای فعالیت پیج شما است. در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک می‌کنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند.

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند برای بسیاری از کسب‌وکارها بسیار مؤثر باشد، اما همچنان چالش‌هایی وجود دارند که ممکن است مانع از موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی شوند. تحلیل داده‌ها و گزارش‌دهی یکی از مهم‌ترین بخش‌های بهینه‌سازی تبلیغات است. با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، می‌توانید عملکرد تبلیغات خود را پیگیری کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین محتوای بصری شما باید جذاب، باکیفیت و متناسب با پیام برند باشد. محتوای بصری اولین چیزی است که کاربران را جذب می‌کند، بنابراین باید روی عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت تمرکز کنید.

بسیاری از برندها و کسب‌وکارها از این پلتفرم استفاده می‌کنند، به همین دلیل جلب توجه مخاطب و کسب جایگاه برتر در فید کاربران می‌تواند دشوار باشد. این رقابت می‌تواند هزینه تبلیغات را افزایش دهد و در نتیجه برندها مجبور می‌شوند بودجه بیشتری صرف کنند تا به نتیجه دلخواه برسند. یکی از بهترین تکنیک‌ها برای بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام، آزمایش و تست A/B است. این تکنیک به شما این امکان را می‌دهد که دو نسخه مختلف از تبلیغات خود را به نمایش بگذارید و عملکرد آن‌ها را مقایسه کنید. با این کار می‌توانید بهترین نسخه تبلیغات خود را شناسایی کرده و آن را در کمپین‌های بعدی استفاده کنید. Instagram Ads Manager یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت و بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام است.

اگرچه معیارهای جدیدتر و پیچیده‌تری در بازاریابی دیجیتال وجود دارد، اما CTR یکی از راه‌های اساسی و کلاسیک برای اندازه‌گیری و بهینه‌سازی عملکرد تبلیغات آنلاین شماست. بسیاری از کارکردهای استراتژی تبلیغات شما به افزایش نرخ کلیک شما بستگی دارد. برای این که بفهمید چه راهی درست است و چه راهی غلط، تا می­‌توانید هر راهی را آزمایش کنید و نترسید. هرچه حجم و اندازۀ فایل کوچک‌تر باشد، سرعت لود بیشتری خواهد داشت، افراد هنگام اسکرول صفحات با تأخیر در نمایش مواجه نمی‌شوند و می‌توان انتظار افزایش کلیک بنر تبلیغاتی را داشت.

    {
  • از آنجایی‌که بیشتر افراد در بیش از یک شبکه اجتماعی فعال هستند، با استفاده از این روش می‌توانید مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید.
  • |}{
  • اگر حروف اول کلمات «Click Through Rate» را کنار هم قرار دهیم، به کلمهٔ CTR می‌رسیم که به‌معنای نرخ کلیک است.
  • |}
  • در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک می‌کنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند.
  • تنظیمات دقیق هدف‌گیری و نظارت مداوم بر عملکرد تبلیغات نیز می‌تواند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کند.
  • {
  • اگر تعداد زیادی از کاربران بر روی لینک شما کلیک کنند، گوگل آن را به عنوان یک سیگنال مثبت تلقی کرده و ممکن است رتبه صفحه شما را افزایش دهد.
  • |}
  • قسمت دیگری که برای تکمیل پروفایل خود باید پر کنید، قسمت بیو (bio) پروفایل اینستاگرام است.

فرقی نمی‌کند از چه نوع تبلیغی استفاده می‌کنید؛ تمام مدل‌های تبلیغات، از همسان و بنری گرفته تا تبلیغات درون‌اپلیکیشنی و ویدئویی، بدون کال‌تواکشن مناسب، ابتر و ناقص‌اند. برای نمونه، به عنوان‌های تبلیغات زیر نگاه کنید که به‌ترتیب از عبارت‌های «بدون جراحی»، «روش انحصاری» و «مزوتراپی رایگان» برای جلب توجه بیشتر بهره برده‌اند. مثلاً ستاره‌های زرد رنگی که به‌صورت سیستم امتیازدهی به سایت شما، در زیر عنوان ظاهر می‌شود، در کلیک کاربر موثر است. جدا از عنوان، این توضیحاتی که زیر عنوان نشان داده می‌شود، باید باعث ترغیب کاربر برای کلیک‌کردن شود، طوری که حس کند الان چه چیزی در انتظارش است. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. از طرفی، متوجه می‌شوید که آیا محتوای شما با خواسته و نیت کاربر از جست‌وجوی عبارتی مشخص هم‌خوانی دارد یا نه.

شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیده‌اید، حتماً می‌دانید که بدون تبلیغات، کانالتان... استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... برای آشنایی با انواع افزونه‌های گوگل ادز، مقالهٔ مفیدی را که قبلاً تهیه کردیم، حتماً مطالعه کنید.

اگرچه نرخ کلیک بالا نشانه خوبی برای موفقیت تبلیغات است، اما همیشه معیار قابل اعتمادی برای سنجش این موقعیت نیست. نرخ کلیک بالا بدون اینکه به نرخ تبدیل بالا منجر شود؛ مثل این است که کیف دلار خود را در طوفانی سهمگین باز گذاشتید. برای ایجاد تبلیغات پاپ آپ موثر در اینستاگرام، باید به نکات زیر توجه کنید.

شما می‌توانید نظرسنجی‌های ساده برگزار کنید و از مخاطبان خود سوال بپرسید و منتظر جواب‌های آن‌ها باشید. در بازاریابی، مهم نیست که از کدام تاکتیک می­‌خواهید استفاده کنید یا چه نوع تبلیغ یا کمپینی را می­‌خواهید اجرا کنید، یک کار ضروری باید انجام دهید؛ مخاطبان خود را بشناسید. اگر بخواهید CTR  خود را بهبود ببخشید، همین موضوع به شما نتیجه خواهد داد.

این هزینه می‌تواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم به‌صورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام می‌شود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. در آژانس تبلیغات نکسوس, با تیمی متخصص در بازاریابی دیجیتال و تجربه‌ای غنی در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی, به شما کمک می‌کنیم تا تبلیغاتی اثربخش, متناسب با نیازهای کسب‌ وکارتان طراحی و اجرا کنید. اگر به دنبال نتایج واقعی و ماندگار هستید,  مشاوره تخصصی ما مسیر رشد برندتان را هموار می‌کند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این سایت